Tere tulemast eesti kunsti veebipoodi!

Kunstiteose ostmiseks lisa see ostukorvi, kinnita tellimus ning saadame Sulle e-mailile arve. Iga teosega tuleb kaasa ka originaalsust tõendav sertifikaat. Kui soovite teost näha, siis andke julgelt märku ning kohtume galeriis Tallinna vanalinnas!

Kunstiteoste müüki pakkumiseks saatke foto: info@alleegalerii.ee

Näitan 1–30 tulemust 846-st

Eduard Wiiralt “Berberi tüdruk kaameliga”, 1940

5 900
Pehmelakk paberil. Raamitud. Mõõdud: Plm 48,5 x 39,5 cm All vasakul: Vernis mou 1940 Pöördel: Eesti komitee kinnitus Eduard Wiiralti (1898-1954) Pariisi perioodide vahele mahtunud Maroko periood (1938-1939) andis Wiiraltile uut energiat ning võimaldas luua teoseid, mis tabasid sügavamalt subjekti olemust. Marrakeši end sisse seadnud Wiiraltit võlus linn koheselt ning kuigi ta oli tulnud sooja kliimasse eelkõige tervist parandama, inspireeris eksootiline loodus ja kultuur kunstnikku kohe tööle asuma. Märkimaks selle paiga olulisust meie esigraafiku loomingus, avas kunstniku toonases elukohas Marrakeši vanalinnas, aadressil 61 Rue Ksour  Ene Ergma 2010. aastal ka Wiiraltile pühendatud mälestustahvli. Just sel perioodil ja kohe selle järgselt valmisid mitmed tema tuntud teosed loomadest, loodusest ja inimestest, sh “Berberi poiss”, “Marrakeši linnamüür” ja käesolev “Berberi tüdruk kaameliga”. Harmoonilise täiuslikkuse poole pürgiv teos on kui süntees Wiiralti Maroko muljetest, kuhu ta on kokku kogunud kolm teda seal elades enim kõnetanud teemat: lapsed, loomad ning lõunamaine loodus. Kaamel kui sealse kultuuri tähtsamaid loomi, kõrgub uhkelt suuremõõtmelise teose vasakus ääres (ja teine taamal), andunud silmadega üles vaatav kuuma päikese all kasvanud tütarlaps paremal ning palmid tagataustal. Siinjuures tuleb eraldi mainida Atlase mägesid, mis käesoleval tõmmisel on eriti hästi välja joonistunud. Teos kuulub Eesti Kunstimuuseumi kollektsiooni ning on reprodutseeritud 2015. aastal Mai Levini koostatud raamatus „Eduard Wiiralt”, lk 175.
Kuni 2006. aastani kuulus teos Eduard Wiiralti pärandit haldavale Stockholmi Eesti Komiteele.

Richard Sööt “Linda ehtimas”

1 950
Õli vineeril. Raamitud. Mõõdud: 34 x 27,5 cm, raamiga 53 x 43 cm. All vasakul: R. Sööt Pöördel: Richard Sööt Art studio kleeps "Linda ehtimas" Peale II maailmasõda New Yorgis elanud ja töötanud Richard Söödi (1903-2002) loomingus on rahvusromantilisel eesti mütoloogial oluline koht.

Mall Nukke “Kadunud Atlantis I”, 2025

5 000
Õli, akrüül, kollaaž, kuldamine lõuendil. Mõõdud: 50 x 150 cm. Õli, akrüül, kollaaž, kuldamine lõuendil. Mõõdud: 50 x 150 cm.  Mall Nukke isikunäitusel "Illusioonide aeg" (Allee galeriis 4.03-29.03.2025) eksponeeritud teos "Kadunud Atlantis I" tegeleb müütilise riigi interpreteerimisega tänapäeva kontekstis. Legendi järgi olevat tegu olnud võimsa ja rikka riigiga eeldatavalt kas Vahemerel, India või Atlandi ookeanis. Samuti vaieldakse selle eksisteerimise aja osas, mis annab aga kunstnikele ja kirjanikele võimaluse luua enda maailmu kadunud Atlantisest. Nukke versioon kannab endas puhast kulda, sooja purpurpunast ning sügavatoonilist merevett. Leiame teoselt ka kunstniku lemmiktehnika kollaaži, millesse Nukke on peitnud tõelisi Atlantise aardeid.

Mall Nukke “Keha-mängud VI”, 2025

2 200
Õli, kollaaž lõuendil. Mõõdud: ∅ 50 cm. Mall Nukke (s 1964) on eesti neopopkunsti elavaid klassikuid, kes juba 1990. aastatest alates käsitleb oma teostes klubiglamuuriga seostatavaid tegelasi mitmetähenduslikes suhetes ümbritseva keskkonnaga sümbolistlikus, isegi kristlikku ikonograafiat meenutavas kujundi- ja vormikeeles. Allee galerii näitusel "Illusioonide aeg" (4.-29.03.2025) eksponeeritud tondoformaadis teos ühendab klassikalise õlimaali ja kollaažtehnika. Nii esindab see korraga nii kunstniku suurepärast anatoomiatundmist ja joonistusoskust kui ka tema teravat pilku meid kõiki ümbritsevatele esemetele. Paigutades ühele teosele nii juhtmekimbu kui rahakupüürid, mängib Nukke argiesemete ilusa poolega ning tõestab veenvalt, et kõige ilusam nende keskel on siiski looduse poolt loodud inimkeha ise.

Mall Nukke “Kadunud Atlantis II”, 2025

5 000
Õli, akrüül, kollaaž, kuldamine lõuendil. Mõõdud: 50 x 150 cm.  Mall Nukke isikunäitusel "Illusioonide aeg" (Allee galeriis 4.03-29.03.2025) eksponeeritud teos "Kadunud Atlantis II" tegeleb müütilise riigi interpreteerimisega tänapäeva kontekstis. Legendi järgi olevat tegu olnud võimsa ja rikka riigiga eeldatavalt kas Vahemerel, India või Atlandi ookeanis. Samuti vaieldakse selle eksisteerimise aja osas, mis annab aga kunstnikele ja kirjanikele võimaluse luua enda maailmu kadunud Atlantisest. Nukke versioon kannab endas puhast kulda, sooja pruuni ning sügavatoonilist merevett. Leiame teoselt ka kunstniku lemmiktehnika kollaaži, millesse Nukke on salaja peitnud nii inimesi kui võimsaid loomi. Tõeline avastuste mängumaa nagu üks kadunud linn olema peabki!

Mall Nukke “Keha-mängud VIII”, 2025

2 200
Õli, kollaaž lõuendil. Mõõdud: ∅ 50 cm. Mall Nukke näitusel “Illusioonide aeg” eksponeeritud teosed suhestuvad nii inimese kui teda ümbritseva keskkonnaga. Näituse kuraator Harry Liivrand kirjutab: “Nukke tegeleb siin kõige otsesemalt illusionistliku ruumimänguga nagu visuaalsele üllatusefektile panustav sürrealist.” Tuues teosele nii inimkeha oma naturaalsuses ja kompaktses ilus, muutub maailma virrvarr vaid taustaks, mille Nukke efektselt soojade toonidega üle maalib.

Mall Nukke “Keha-mängud III”, 2025

2 200
Õli, kollaaž lõuendil. Mõõdud: ∅ 50 cm.  Mall Nukke näitusel "Illusioonide aeg" eksponeeritud teosed suhestuvad nii inimese kui teda ümbritseva keskkonnaga. Näituse kuraator Harry Liivrand kirjutab: "Nukke tegeleb siin kõige otsesemalt illusionistliku ruumimänguga nagu visuaalsele üllatusefektile panustav sürrealist." Suurepärase joonistusandega Nukke toob mahedas valguses kümbleva inimkeha väärikuse ja väärtuse esile oma loomulikuimas ilus.

Mall Nukke “Keha-mängud IX”, 2025

2 200
Õlimaal, kollaaž lõuendil. Mõõdud: ∅ 50 cm. Tondoformaadis, mis teadlikult rõhutab töö vormilist religioosset nüanssi, jutustab Mall Nukke inimkeha ilust, looduse võimust. Teos on eksponeeritud Mall Nukke isikunäitusel "Illusioonide aeg" Allee galeriis (4.03-29.03.2025).

Mall Nukke “Ego II”, 2024

5 500
Õli, akrüül, kuldamine lõuendil. Mõõdud: ∅100 cm. Mall Nukke näitusel “Illusioonide aeg” (Allee galeriis 4.03-29.03.2025) eksponeeritud teos on üks kolmest inimese ego puudutavast teosest. Kuldsesse palli paigutatud naine on eneseteadlik, kaunis ja võimekas. Iseenda ego ületamine on tema peamiseks väljakutseks ning läbi palli veerema panemise on ta oma eesmärki kohe-kohe saavutamas. "Fotolikku üksikasjalikkust ja natuuritruudust kombineerib Nukke spontaanse tilgutamisega a la Jackson Pollock, tuues kompositsiooni improvisatsioonilise, emotsionaalsema tasandi.” kirjutab teose kohta näituse kuraator Harry Liivrand.

Mall Nukke “Ego I”, 2024

Õli, akrüül, kuldamine lõuendil. Mõõdud: ∅100 cm. Mall Nukke näitusel “Illusioonide aeg” (Allee galeriis 4.03-29.03.2025) eksponeeritud teos on üks kolmest inimese ego puudutavast teosest. Nukke tegeleb siin kõige otsesemalt illusionistliku ruumimänguga nagu visuaalsele üllatusefektile panustav sürrealist. Kuldsesse palli paigutatud naine on eneseteadlik, kaunis ja võimekas. Iseenda ego ületamine on tema peamiseks väljakutseks ning läbi palli veerema panemise on ta oma eesmärki kohe-kohe saavutamas.

Mall Nukke “Keha-mängud VII”, 2025

2 200
Õli, kollaaž lõuendil. Mõõdud: ∅ 50 cm. Mall Nukke näitusel "Illusioonide aeg" eksponeeritud teosed suhestuvad nii inimese kui teda ümbritseva keskkonnaga. Näituse kuraator Harry Liivrand kirjutab: "Nukke tegeleb siin kõige otsesemalt illusionistliku ruumimänguga nagu visuaalsele üllatusefektile panustav sürrealist." Tuues teosele nii inimkeha oma naturaalsuses ja kompaktses ilus, muutub maailma virrvarr vaid taustaks, mille Nukke efektselt soojade toonidega üle maalib.

Mall Nukke “Keha-mängud II”, 2025

2 200
Õli, kollaaž lõuendil. Mõõdud: ∅ 50 cm. 

Mall Nukke “Loojang Õhtumaal II”, 2025

5 500
Õli lõuendil. Mõõdud: 60 x 150 cm.

Mall Nukke “Loojang Õhtumaal I”, 2025

5 500
Õli lõuendil. Mõõdud: 60 x 150 cm. Mall Nukke (s 1964) lõpetas Eesti Kunstiakadeemia 1992. aastal ning sellest alates osalenud arvukatel näitustel nii Eestis kui välismaal. Lisaks kunstnikuna tegutsemisele on Nukke ka pühendunud õppejõud ning kuraator. Nukke isikunäitusel “Illusioonide aeg” (Allee galeriis märtsis 2025, kuraator Harry Liivrand) eksponeeritud teos mõjub eelkõige oma võimsa värvi- ja valgusmänguga.

Mall Nukke “Urg”, 2025

8 000
Õli lõuendil. Mõõdud: 20 x 120 cm.

Mall Nukke “Keha-mängud V”, 2025

2 200
Õlimaal, kollaaž lõuendil. Mõõdud: ∅ 50 cm.

Mall Nukke “Keha-mängud IV”, 2025

2 200
Õli, kollaaž lõuendil. Mõõdud: ∅ 50 cm. 

Mall Nukke “Keha-mängud I”, 2025

2 200
Õli, kollaaž lõuendil. Mõõdud: ∅ 50 cm. 

Renaldo Veeber “Noorpaar”, 1964

325
Linoollõige paberil. Raamitud. Mõõdud: km 19,8 x 16,6 cm, raamiga 36,5 x 31 cm. All vasakul: "Noorpaar" 1/73 All paremal: R Veeber 64 Renaldo Veeber (1937 -2010) lõpetas ERKI aastatel 1958-1964. Lisaks andeka skulptorina tegutsemisele tegi Veeber endale 1960. aastatel nime ka graafikuna.

Evi Tihemets “Vaibavaatajad”, 1969

995
Litograafia paberil. Mõõdud: plm 59 x 48 cm. All vasakul: "Vaibavaatajad" (lito) All paremal: ETihemets, 1969.a. Teos on müügil lehe kujul. Soovi korral saame olla abiks raamimise teostamisel. Kunstnik Evi Tihemets oli üks esimesi, kes 1960. aastatel tõi eesti graafikasse järjekindlalt ja tulemusrikkalt värvi kui ühe olulise väljendusvahendi. 2013. aastal määrati Tihemetsale võimsa, 80. sünnipäevale pühendatud seitsme isikunäituse eest Kristjan Raua preemia. Teose motiivina on kasutatud kunstnik Olga Terri poolt kunagi Läänemaa talust ostetud vaipa, mis hiljem leidis omale kodu ja koha Anu Raua talus. Evi Tihemets joonistas vaipa Olga Terri ateljees.

BRON. Nikolai Kormašov “Tuuline päev”, 1999

1 500
Õli masoniidil. Raamitud. Mõõdud: 28 x 38,5 cm. All paremal: Signatuur Pöördel: KORMAŠOV N.  "Bетреный день"д.в.п. M. 28x38,5 1999. Nikolai Kormašov (1929-2012) oli eesti maalikunsti üks peenema värvivaistuga koloriste, kes kasutas oma loomingus üheaegselt nii tugevaid kontrasttoone kui pehmeid värvilahendusi. Ta oli väsimatu ikoonikunsti propageerija ning mängis olulist rolli ikoonide maalimise ja restaureerimise õpetamise alustamisel Eesti Kunstiakadeemia kolledžis.

Mauri Gross “Pesa”, 2024

4 500
Õli puidul. Raamitud. Mõõdud: 49 x 49 cm. Raamiga 52 x 52 cm. Pöördel: MAURI GROSS ÕLI PUIDUL 49x49 2024 "PESA"  

Olga Terri “Iirised”, 1985

925
Akvarell paberil. Raamitud. Mõõdud: ava 48,5 x 40,5 cm, raamiga 68 x 60 cm. All paremal: OTerri Pöördel: OTerri 1985. Olga Terri (1916-2011) suhe loodusega oli soe ja väga isiklik. Tema 1970ndate mõjuvõimsad portreed Eestimaa puudest avasid omamoodi tee kunstniku enda hinge, näitasid teda kui empaatilist ja tundlikku loojat. Sama värskelt ja hingestatult maalis ta lilli, eriti kõnetasid need teda 1980ndatel. Käesolev portree iiristest annab edasi nende üheaegset õrnust ning tugevust. Need Eestimaa aedadele nii iseloomulikud lilled võivad ühel kohal kasvada aastakümneid ning on seetõttu kangastunud meist paljude lapsepõlvemälestustesse nagu  lõhnavad pojengid ja suvised metsmaasikadki.

Peeter Must “Cosmos bipinnatus I”, 2024

3 800
Õli lõuendil. Raamitud. Mõõdud: 120 x 120 cm. All paremal: Must 2024 Peeter Must (s 1967) on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia keraamikuna, ent on oma tõelise kutsumuse leidnud maalis. Omanäolise, selgelt äratuntava käekirjaga Musta looming keskendub oma perfektse kompositsiooni otsingul värvile ning valguse ja varju vastandamisele.

Olev Soans “Noor Kreutzwald Varbola linnamäel”, 1960

850
Autolito. Müügil lehe kujul. Soovi korral saame olla abiks raamimise teostamisel. Mõõdud: lm 55 x 36 cm. All vasakul: "Noor Kreutzwald Varbola linnamäel" (autolito) 6/15 All paremal: O. SOANS X 1960 Graafik ja pedagoog Olev Soans (1925-1995), kelle südameasjaks oli eesti kultuuriloo talletamine, käsitles oma loomingus sageli siinseid rahvuskangelasi, sh Friedrich Reinhold Kreutzwaldi. Võimalik, et kirjanik inspireeris Soansi nende ühiste huvi tõttu muististe ja pühakohtade vastu, sest kunstnik oli põhjalikult läbi uurinud tema eluloo ning teadis, et noor Kreutzwald oli 1920ndatel käinud Raplamaal asuvat Varbola Jaanilinna uudistamas. Külastuse ainetel valminud autolito annab emotsionaalselt edasi siirast huvi ning vaimustust ajaloo ja kultuuripärandi vastu.

Marju Bormeister “Paabulind”, 2005

2 400
Õli lõuendil. Mõõdud: 140 x 150 cm. All vasakul: M Bormeister 2005 Marju Bormeister (s. 1945) sai juba geenidega kaasa kunstiande. 1985. aastal ERKI maalikunstniku ja pedagoogina lõpetanud Bormeister armastab oma loomingus kasutada motiive loodusest, lisaks maastike kujutamisele ka kõnekaid sümboleid, näiteks kala või kukk, pidulikemal puhkudel ilmub aga lõuendile majesteetlik paabulind.  

Henno Arrak “Kalavõrgud”, 1968

800
Linool paberil. Raamitud. Mõõdud: Plm 39,5 x 49 cm, raamiga 61,5 x 69,5 cm. All vasakul: Kalavõrgud: Linool, 25/25 All paremal: HArrak 1968 Graafik Henno Arrak (1930-2017), Jüri Arraku vanem vend, veetis peale teist maailmasõda nõukogudevastaste lendlehtede levitamise eest kuus aastat poliitvangina Kasahstanis. Naastes jätkas Arrak õpinguid ERKI-s ja lõpetas selle 1963. aastal raamatugraafikuna. Arvukate Arraku kujundatud raamatute hulka kuuluvad näiteks Enn Kippeli “Meelis”, Voldemar Vaga “Kunst Tartus XIX sajandil” ning “Kunst Tallinnas XIX sajandil“.  

Ardo Sivadi “Maastik majadega”

2 900
Õli lõuendil. Raamitud. Mõõdud: 50 x 61,5 cm, raamiga 59 x 70 cm. Ardo Sivadi (1900-1966) sündis ja kasvas piirilinnas Narvas. Kunstihuvi ärkas poisis varakult ning juba kooliõpilasena käis ta abiks kunstnik Semjonovi juures, kelle täita olid Narva kirikute maalitellimused. Vaheaegadega „Pallases“ tudeerinud kunstnik õppis nii Konrad Mäe kui teiste tunnustatud õppejõudude käe all ning lõpetas selle Ado Vabbe õpilasena.    

Arno Vihalemm “Suvine vaikelu saialilledega”, 1941

1 600
Õli kartongil. Raamitud. Mõõdud: 31 x 23,5 cm. All paremal: A. Vihalemm Pallaslane Arno Vihalemm (1911-1990) tegutses nii maalija, graafiku kui luuletajana. Muuhulgas olid just tema luuletused ühed esimestest, mida pagulaseestlaste sulest vaikselt siin uuesti avaldama hakati. 1941. aasta teos on valminud veel Eestis olles ning kantud Pallase värviõpetusest. Kuldkollased saialilled tõusevad sügavsinise vaasi taustal eredalt esile ning buketti asetatud lillhernedki kannavad sama eesmärki. See on pintsliga edasi antud emotsioon suvest, selle lõhnadest ning ilust.

Evald Okas “Setu naine”, 1966

1 550
Linoollõige paberil.
Müügil raamimata kujul. Soovi korral saame olla abiks raamimise teostamisel.
Mõõdud: lm 59,5 x 44,7 cm.
All paremal: EOkas
Evald Okas on rahvarõivas naisi kujutanud varemgi. Setomaa kirevad rahvariided ning sealsete leelotajate eluenergia pani teda aga kujutama just selle piirkonna naisi. Moodsas võtmes hoogne teos toob lisaks kesksele modellile esile teisedki olulised elemendid nagu toop, tikitud lina ning pika kootud vöö, mis voolates kandub rõivastelt pildipinnale.