E-pood
Näitan 1–100 tulemust 945-st
Aleksander Promet “Kask järve kaldal”, 1921
Amandus Adamson “Damon”, 1905
Ants Murakin “Kaljune maastik”, 1950
Ivar Kaasik “Hype II”, 2017
Ivar Kaasik “Puu, pilved ja laine”, 2016
Ivar Kaasik “Peegeldus”, 2018
Ivar Kaasik “Hype IV”, 2020
Ivar Kaasik “Hype V”, 2020
Ivar Kaasik “Hype III”, 2020
Ivar Kaasik “Dolce Vita”, 2018
Ivar Kaasik “Õhtune meri”, 2015
Ivar Kaasik “Forest”, 2010
Ivar Kaasik (& Emil Estee)”Autoportree”, 2000
Ivar Kaasik “Impudens (James Dean)”, 2006
Ivar Kaasik “Teekond tippu”, 2018
Ivar Kaasik “Impiorum flatrum”, 2008
Ivar Kaasik “Res male gesta est”, 2008
Ivar Kaasik “Ambustum evadere”, 2008
Ivar Kaasik “Sillerdav meri”, 2015
Ivar Kaasik “Ja läheb laev”, 2005
Ivar Kaasik “Sub love”, 2003
Ivar Kaasik “Acervus Corporum”, 2003
Aleksander Pilar “Vanalinna vaade”, 1969
Ivar Kaasik “Karikakrad Dückeriga”, 2010
Voldemar Peil “Lõhnavad levkoid”, 1981
BRON. Boris Ottenberg “Kevadine Toolse”, 1934
Valdur Ohakas “Suveõhtu” 1986
Navitrolla “Koos”, 2001
Ilmar Torn “Rõuge järved”, 1967
Marju Bormeister “Õhtune rannik”, 1990
Roman Nyman “Õhtu mererannas”, 1930ndad
Silvi Liiva “Tallinna motiiv”, 1973
Karl Burman junior “Tallinn – Viru tänav”, 1965
Karl Alexander von Winkler “Jõevaade vana sillaga”, 1900-1910
Marju Bormeister “Talu Saaremaal”, 1992
Olev Soans “Gooti arhitektuur Eestis”, 1978 – 1980
Tõnis Laanemaa “Tamm”, 1994
Evald Okas “Purjekad”, 1965
Jaan Vahtra “Kevadel (Võru maastik)”, 1946
Monotüüpia. Raamitud. Mõõdud: ava 28.5 x 34.5 cm
Eesti Kunstnikkude Rühma liige Jaan Vahtra (1882-1947) oli kubistlik-konstruktivistlike kompositsioonide maalimise kõrval ka maastikumaalija, kes jaotas motiivi kindlakäeliselt ruumilisteks mahtudeks. Oma viimastel eluaastatel pühendus ta eelkõige kodukandi Võrumaa, samuti Ahja ja Taevaskoja looduskaunite paikade kujutamisele. Just Võrumaa maastikku kujutab ka kevadiselt värske monotüüpia, mille kompositsioon on üles ehitatud neljaosalisena. Selle konstruktsiooni “selgrooks” on lumesulavetest üleujutatud mitmes suunas harunev jõgi. Teose vaataja jaoks kujuneb ehk siiski tähtsamaks koloriiditundlik lahendus. Sini-valged ja pruunid toonid sulavad kokku üheksainsaks varakevadiseks sümfooniaks. Jääpangad muutuvad aina rohkemaks veeks ning vettinud mätaste vahel suliseb ja soliseb. Mets silmapiiril ja põõsasrinne laulavad märtsikuist pungade puhkemise laulu.Esko Lepp “Õhtu rannal”, 1968
Aleksander Kulkoff “Sügismaastik”, 1950-ndad
Eduard Einmann “Võsu”, 1958
Viktor Turp “Suvine maastik heinasaadudega”
Olga Terri “Iirised”, 1985
Richard Sööt “Tuljak”
Jaan Elken “Gray and nothing”, 2010
Ilmar Kimm “Õhtu”, 1987
Jüri Marran “Meeskoor”, 1975
BRON. Eduard Wiiralt “Natüürmort”, 1950
Hugo Lepik “Suvine rannaidüll”
Mai Levin “Valdur Ohakas – lühimonograafia ja näituse kataloog”, 2025
Koostaja: Mai Levin. Toimetaja: Katre Palm. Ingliskeelse resümee tõlkija: Madli Valk. Keeletoimetus ja meedia: Harry Liivrand. Graafiline disain: Karl Kevad. Väljaandja: Allee galerii.
Evi Kaur “Valged pojengid”, 2000
Viljandis elav ja Tartu Kunstikoolis Harri Puderselli käe all õppinud Evi Kaur on oma pika karjääri jooksul katsetanud mitmete erinevate tehnikatega, kuid kõige enam eelistab õlimaali. Mitmetel näitustel osalenud kunstnik ütleb oma loomeprotsessi kohta ise, et järgib tunnet, mis ütleb: "Ei saa maalimata jätta."