E-pood
Näitan 101–200 tulemust 903-st
Jan Tammik “Tallinna lähistel”, 2024
Kai Kaljo “Vesikupp Mustjärves”, 2023
Mall Nukke “Keha-mängud VI”, 2025
Mall Nukke “Ego II”, 2024
Gottlieb Welte “Idülliline stseen”
Mall Nukke “Kadunud Atlantis I”, 2025
Renaldo Veeber “Noorpaar”, 1964
Mall Nukke “Kadunud Atlantis II”, 2025
Arno Vihalemm “Suvine vaikelu saialilledega”, 1941
Olev Soans “Noor Kreutzwald Varbola linnamäel”, 1960
Viktor Leškin “Põllulilled”, 1990
Anni Köhler “Kevadised sirelid klaasvaasis”
Tiit Markin “Vahutavad lained”, 1990
Epp Maria Kokamägi “Kollane mantel”, 2007
BRON. Peeter Must “Cosmos bipinnatus I”, 2024
Kunsti kinkekaart – väärtuse valid Sina!
Valli Lember-Bogatkina “Akt sinisel taustal”, 1970
Tõnis Laanemaa “Inimesed ja traktorid”, 1963
Ott Kangilaski “Utria rand”, 1948
Mall Nukke “Keha-mängud III”, 2025
Mall Nukke “Keha-mängud VII”, 2025
Mall Nukke “Keha-mängud VIII”, 2025
Mall Nukke “Keha-mängud IX”, 2025
Mall Nukke “Kollaažid 2009-2024”
Mall Nukke “Loojang Õhtumaal I”, 2025
Konstantin Süvalo “Karksi maastik”, 1958
Lembit Rull “Kasesalu”, 1953
Jaan Elken “Gray and nothing”, 2010
BRON. Väino Paris “Sügismaastik”, 1955
Varmo Pirk “Suvemaastik”, 1968
BRON. Laurentsius “Maastik lumemehega 24 -10”, 2024
Richard Sagrits “Saunalised”, 1968
Valli Lember-Bogatkina “Akt toolil”, 1950
Andrei Jegorov “Lumes sahiseva reega”
Ado Vabbe – 7 joonistust
Anatoli Strahhov “Tähesadu”, 2024
Ilon Wikland “Vaade Lotsbergetist”
Magda Bormeister “Eemu talu”, 1966
Valli Lember-Bogatkina “Akt sinise kardinaga”, 1957
Jüri Ristna “Pirnid”, 2006
Andrei Jegorov “Talvehärmas külatänav”, 1930ndad
Mati Uprus “Kevadine armastus”
Harri Pudersell “Jõe motiiv”, 1991
Õli masoniidil. Restaureeritud originaalraam.
Mõõdud: 50,5 x 69,5 cm, raamiga 59 x 78 cm.
All paremal: Pudersell 91. Pöörel: H. Pudersell. Jõe motiiv 1991 õli, lõuend
Valdavalt heledat koloriiti ja õhulist, täppivat kujutlusviisi armastanud Harri Pudersell (1922-2008) lõpetas Tartu Riikliku Kunstiinstituudi Johannes Võerahansu õpilasena. Tema loomingus domineerisid maastik ja lillemaal, mis sobisid hästi tema impressionistlike taotluste pinnaseks. Käesolev jõevaade esindab suvist hetke Eesti taasiseseisvumise aastast - õhus on tunda elevat lootust. Helesinine taevas peegeldub jõele, mille soojast tuulest tingitud pinnaväreluse on Pudersell meisterlikult lõuendil edasi andnud.Silvi Liiva “Õitsemine”, 1984
Ilmar Malin “Teel”, 1960ndad
Evald Okas “Purjekad”, 1976
Ilmar Kruusamäe “Maasikas”, 1991
Ervin Õunapuu “Elutuli”, 1994
“Olevast olematust kogu aeg antakse aimu. Kõigile kuulatada. Usun elu ja ennast, kõiges elavat vaim, vaikust sõnade taga”
Katkend Doris Kareva luuletusest “Nii palju kordi on sind puudutanud”, 1980
Eesti sürrealismi klassik Ervin Õunapuu (s 1956) on õlimaali praktiseerinud väga vähe – peamiselt tunneme teda akvarellistina – ent eksistentsiaalsus on läbivaks teemaks neis mõlemis. “Elutuli” räägib maailma algusest. Hetkest, mil trööstitult pimedas rabas alustasid õitsemist laternataimed. Hetkest, mil vaikselt ärganud tuul haaras kaasa nende valguse ning tuulispasana keerutades sünnitas täiesti uue tule, elutule. Õunapuu looming on täis filosoofilisi mõttekäike, mis viivad vaataja kaugele ära, metafüüsilisse maailma, kus pole inimest. Sinna, kus on vaid ürgne looduse jõud ning sünnivad taipamised, mille äratundmiseks tuleb sukelduda sügavale alateadvusse. Sinna, kus peitub su tõeline elutuli.Mati Uprus “Naine öisel tänaval”
Märt Laarman “Laev”, 1963
Santa Zukker “Annabel”, 2024
Andro Kööp “Maagiline aed”, 2024
Õli linasel lõuendil.
Mõõdud: 50 x 55 cm. Andro Kööp (s 1967) tegeleb oma loomingus loodusliku ja tehisliku maastikukeskkonna omavaheliste suhete interpreteerimisega. Allee galeriis 5.-21. detsembrini 2024 avatud näitusel “Rõõm” esitleb ta rohelist mõtteviisi toetava kunstnikuna olulist osa oma loomeprotsessist. Kunstnik kirjutab: “Maalides jääb väga tihti valmissegatud värvi üle, kas paras törts paletile või jääb pintsel ise paksult värvi täis. Pintsli puhastadki maalilapi sisse ära enne, kui lahustiga puhtaks pesed. Valitud värvitoonid meeldivad mulle väga ja kuidagi vale tundub paletile jäänud värvijääk ära visata, sest tuli ju välja nii õige ja ilus toon. Pühingi paletile ülejäänud värvi pintsliga vabale tühjale lõuendi jäägile. Ma juba tean, et lõpuks tuleb sealt midagi head. Sellega on nagu toidu tegemisega – kui sul on õiged komponendid ja a tunned valmistamise tehnoloogiaid ning sul on ideed, tunded ja vältimatult vajalik kompositsiooni tunnetus, siis sellest kõigest lihtsalt peab midagi vahvat välja tulema. Eriti kui teed seda respekti ja armastusega.” Teos “Maagiline aed” on eksponeeritud Andro Kööbi isikunäitusel Allee galeriis Vana-Viru 11a 5.-21.12.2024. Selle soetamiseks palun vormistage ost vajutades „Lisa korvi“ ja kinnitades andmed kassas. Teose eelbroneerimiseks palun helistage 52 53 147!Avo Paistik “Daam kuulikesega”, 1992
Malle Leis “Troopiline I”, 1990
Leonhard Lapin “Naine-masin XXIII B”, 1975/96
Elmar Kell “Laevaehitus Hiiumaal”, 1952
Evi Kaur “Kullerkupud”, 1996
BRON. Evi Kaur “Krüsanteemid”, 1995
Viljandis elav ja Tartu Kunstikoolis Harri Puderselli käe all õppinud Evi Kaur on oma pika karjääri jooksul katsetanud mitmete erinevate tehnikatega, kuid kõige enam eelistab õlimaali. Mitmetel näitustel osalenud kunstnik ütleb oma loomeprotsessi kohta ise, et järgib tunnet, mis ütleb: "Ei saa maalimata jätta."
Boris Ninemäe “Rikkalik saak”
Boris Ninemäe “Tüdrukud heinamaal”
Ivo Lill “Põhjamaa”, 2007
Ove Maidla “Kevade esimesed õied”, 2023
Vabakutseline fotograaf ja kunstnik Ove Maidla (s. 1959) valiti teiste Eesti graafikute poolt 2020. aasta parimaks tegijaks. Mitmekümnel näitusel osalenud Tartu graafiku looming on jõuline, kontrastne ja looduslähedane.
Teost "Kevade esimesed õied" eksponeeriti Tartu kunstnike kevadnäitusel.Ove Maidla ”Rägastumus”, 2022
Maris Siimer “Alice imedeaias”, 2021
Andro Kööp “Teekond”
Andro Kööp “Ümber maailma”, 2024
Andro Kööp “Pilv laskus aeda, et kuulata lilli”, 2024
Andro Kööp “Õhtul väljas”, 2023
Andro Kööp “Kuldne valgus”, 2011
Andro Kööp “Hästi öeldud”, 2020
Andro Kööp “Hea päev“, 2024
Õli / lõuend papil. Raamitud.
Mõõdud: 29,7 x 21 cm. Andro Kööp (s 1967) on eesti maalikunstis illusionist, kes efektitaotlevalt tegeleb loodusliku ja tehisliku maastikukeskkonna omavaheliste suhete interpreteerimisega. Allee galeriis 5.-21. detsembrini 2024 avatud näitusel "Rõõm" esitleb ta rohelist mõtteviisi toetava kunstnikuna olulist osa oma loomeprotsessist. Kunstnik kirjutab: "Maalides jääb väga tihti valmissegatud värvi üle, kas paras törts paletile või jääb pintsel ise paksult värvi täis. Pintsli puhastadki maalilapi sisse ära enne, kui lahustiga puhtaks pesed. Valitud värvitoonid meeldivad mulle väga ja kuidagi vale tundub paletile jäänud värvijääk ära visata, sest tuli ju välja nii õige ja ilus toon. Pühingi paletile ülejäänud värvi pintsliga vabale tühjale lõuendi jäägile. Ma juba tean, et lõpuks tuleb sealt midagi head. Sellega on nagu toidu tegemisega - kui sul on õiged komponendid ja a tunned valmistamise tehnoloogiaid ning sul on ideed, tunded ja vältimatult vajalik kompositsiooni tunnetus, siis sellest kõigest lihtsalt peab midagi vahvat välja tulema. Eriti kui teed seda respekti ja armastusega." Teos "Hea päev" on eksponeeritud Andro Kööbi isikunäitusel Allee galeriis Vana-Viru 11a 5.-21.12.2024. Selle soetamiseks palun vormistage ost vajutades „Lisa korvi“ ja kinnitades andmed kassas. Teose eelbroneerimiseks palun helistage 52 53 147!Ilmar Kruusamäe “Naine”, 2015
Evald Okas “Ingel küünlaga”, 1989
Agu Pilt “Valgusetooja”, 1995
René Kari “RK VII / fragment nr. 5”, 2023
Meiu Münt “Pihik”, 2003
Nigul Espe “Õhtukumas kodujärv”, 1954
Mare Vint “Head Uut Aastat”, 1981
Alo Hoidre “Pidu”, 1980. aastad
Richard Kivit “Talvine mets”, 1918
Olev Mikiver “Siljansnäs“, 1973
Lembit Saarts “Hobuvanker ootamas”, 1945
Ove Maidla “Must ja valge”, 2019
Vabakutseline fotograaf ja kunstnik Ove Maidla (s. 1959) valiti teiste Eesti graafikute poolt 2020-nda aasta parimaks tegijaks. Mitmekümnel näitusel osalenud Tartu graafiku looming on jõuline, kontrastne ja looduslähedane.