E-pood
Näitan 701–800 tulemust 834-st Sorted by price: low to high
Einar Vene “Kaitseingel”, 2009
Jaan Elken “Gray and nothing”, 2010
Erich Pehap “Venna portree”
Laurentsius “Maastik lumemehega 24 -10”, 2024
Laurentsius “Maastik lumemehega 24 -11”, 2024
Laurentsius “Maastik lumemehega 24 -9”, 2024
Laurentsius “Maastik lumemehega 24 -12”, 2023/2024
Laurentsius “Maastik lumemehega 24 -15”, 2023-2024
Uno Roosvalt “Modell (Bibi)”, 1961.
Efraim Allsalu “Tartu Peetri kirik”, 1970
Jüri Arrak “Lõbus trio”, 1964
Priidu Aavik “Ruila”, 1977
Priidu Aavik “Iru nõlvadel”, 1967
Jüri Ristna “Pirnid”, 2006
Andrei Jegorov “Pirita jõgi”, 1920ndad
Ardo Sivadi “Maastik majadega”
Jüri Marran “Kannad”, 1978
Andro Kööp “Varahommik rannal”, 2014
MÜÜDUD.
Õli froteel. Raamitud.
Mõõdud: 60,5 x 47,5 cm. Andro Kööp tegeleb oma loomingus loodusliku ja tehisliku maastikukeskkonna omavaheliste suhete interpreteerimisega. Allee galeriis 5.-21. detsembrini 2024 avatud näitusel “Rõõm” esitleb ta rohelist mõtteviisi toetava kunstnikuna olulist osa oma loomeprotsessist, mille alla kuulub ka teos “Varahommik rannal”. Kunstnik kirjutab: “Maalides jääb väga tihti valmissegatud värvi üle, kas paras törts paletile või jääb pintsel ise paksult värvi täis. Pintsli puhastadki maalilapi sisse ära enne, kui lahustiga puhtaks pesed. Valitud värvitoonid meeldivad mulle väga ja kuidagi vale tundub paletile jäänud värvijääk ära visata, sest tuli ju välja nii õige ja ilus toon. Pühingi paletile ülejäänud värvi pintsliga vabale tühjale lõuendi jäägile. Ma juba tean, et lõpuks tuleb sealt midagi head. Sellega on nagu toidu tegemisega – kui sul on õiged komponendid ja a tunned valmistamise tehnoloogiaid ning sul on ideed, tunded ja vältimatult vajalik kompositsiooni tunnetus, siis sellest kõigest lihtsalt peab midagi vahvat välja tulema. Eriti kui teed seda respekti ja armastusega.”Andro Kööp “Maagiline aed”, 2024
Õli linasel lõuendil.
Mõõdud: 50 x 55 cm. Andro Kööp (s 1967) tegeleb oma loomingus loodusliku ja tehisliku maastikukeskkonna omavaheliste suhete interpreteerimisega. Allee galeriis 5.-21. detsembrini 2024 avatud näitusel “Rõõm” esitleb ta rohelist mõtteviisi toetava kunstnikuna olulist osa oma loomeprotsessist. Kunstnik kirjutab: “Maalides jääb väga tihti valmissegatud värvi üle, kas paras törts paletile või jääb pintsel ise paksult värvi täis. Pintsli puhastadki maalilapi sisse ära enne, kui lahustiga puhtaks pesed. Valitud värvitoonid meeldivad mulle väga ja kuidagi vale tundub paletile jäänud värvijääk ära visata, sest tuli ju välja nii õige ja ilus toon. Pühingi paletile ülejäänud värvi pintsliga vabale tühjale lõuendi jäägile. Ma juba tean, et lõpuks tuleb sealt midagi head. Sellega on nagu toidu tegemisega – kui sul on õiged komponendid ja a tunned valmistamise tehnoloogiaid ning sul on ideed, tunded ja vältimatult vajalik kompositsiooni tunnetus, siis sellest kõigest lihtsalt peab midagi vahvat välja tulema. Eriti kui teed seda respekti ja armastusega.” Teos “Maagiline aed” on eksponeeritud Andro Kööbi isikunäitusel Allee galeriis Vana-Viru 11a 5.-21.12.2024. Selle soetamiseks palun vormistage ost vajutades „Lisa korvi“ ja kinnitades andmed kassas. Teose eelbroneerimiseks palun helistage 52 53 147!Mauri Gross “Soe udu”, 2021
Mauri Gross “Sile tee”, 2021
Mauri Gross “Alfa”, 2021
Alo Hoidre “Pidu”, 1980. aastad
Tarmo Roosimölder “Kalamees ja Suured Kujud”, 1997
Boris Ninemäe “Heinategu”, 1950-60ndad
Boris Ninemäe “Jaanipäev”
Richard Uutmaa “Loojangumeri”, 1976
Peeter Must “Äärel”, 2022
Peeter Must “Tüdruk pargis / The girl in the park”, 2023
René Kari “Kehageomeetria”, 2024
René Kari “Geomeetria 7”, 2024
René Kari “Portaal VI”, 2018
René Kari “RK VII / fragment nr. 5”, 2023
René Kari “RK VII / fragment nr. 6”, 2023
Erich Pehap “Violence”, 1969
Jüri Ristna “Lilled”, 2012
Evald Okas “Lamav naine”, 1985
Eduard Poland “Männid liivikul”, 1938
Peeter Must “Cosmos bipinnatus I”, 2024
August Albo “Paadid rannal”
August Albo “Päikseline meri”
Stina Murakas “Buddha tants”, 2021
Jüri Marran “Meeskoor”, 1975
Andrei Jegorov “Talvehärmas külatänav”, 1930ndad
Jaak Adamson “Kuulid”, 1974
Eduard Wiiralti illustratsioonid (raamatust Aleksandr Puškini poeem “La Gabrielide“), 1928
Eduard Wiiralt “Berberi tüdruk kaameliga”, 1940
Mauri Gross “Jäälõhkuja”, 2021
Mauri Gross “Paistab”, 2021
Eugen Dücker “Vaikne meri õhtuvalguses”, 1900-1910
Jaan Elken “Blues/TAXI ZUM KLO”, 1996-1997
Ilmar Kruusamäe “Maasikas”, 1991
Olav Maran “Mneemestus dbt”, 2023
Mauri Gross “Pesa”, 2024
Mauri Gross “Udu”, 2023
Ervin Õunapuu “Elutuli”, 1994
“Olevast olematust kogu aeg antakse aimu. Kõigile kuulatada. Usun elu ja ennast, kõiges elavat vaim, vaikust sõnade taga”
Katkend Doris Kareva luuletusest “Nii palju kordi on sind puudutanud”, 1980
Eesti sürrealismi klassik Ervin Õunapuu (s 1956) on õlimaali praktiseerinud väga vähe – peamiselt tunneme teda akvarellistina – ent eksistentsiaalsus on läbivaks teemaks neis mõlemis. “Elutuli” räägib maailma algusest. Hetkest, mil trööstitult pimedas rabas alustasid õitsemist laternataimed. Hetkest, mil vaikselt ärganud tuul haaras kaasa nende valguse ning tuulispasana keerutades sünnitas täiesti uue tule, elutule. Õunapuu looming on täis filosoofilisi mõttekäike, mis viivad vaataja kaugele ära, metafüüsilisse maailma, kus pole inimest. Sinna, kus on vaid ürgne looduse jõud ning sünnivad taipamised, mille äratundmiseks tuleb sukelduda sügavale alateadvusse. Sinna, kus peitub su tõeline elutuli.