Näitan 16–21 tulemust 21-st

Erich Pehap “Sõbrannad”, 1946

900
Akvarell. Raamitud. Mõõdud: 17,3 x 20,9 cm. Koos raamiga 39,1 x 48,9 cm. Graafiku ja maalikunstniku, 1949. aastal Kanadasse emigreerunud Erich (Eric) Pehapi (1912-1983) roll toonase kunstimaastiku novaatorliku eestseisjana oli märkimisväärne. Juba sõja ajal põgenikelaagris korraldas ta eesti kunsti näitusi ning jätkas selle edendamist ka hiljem Kanadas. Käesolev teos on eksponeeritud septembris 2022 Allee galeriis toimuval Erich Pehapi mälestusnäitusel.

Erich Pehap “Vestlus”, 1966

1 950
Segatehnika (tušš, akvarell). Raamitud. Mõõdud: Plm 62,5 x 46 cm. Raamiga 66,5 x 50 cm All paremal: E. Pehap 1966

Erich Pehap “Modell triibulises kleidis”, 1970

1 500
Akvarell. Raamitud. Mõõdud: Plm 36 x 46 cm. Raamiga 58,5 x 69 cm All paremal: E. Pehap 1970

BRON. 19.04 Einar Vene “Kaitseingel”, 2009

2 300
Akrüül lõuendil. Mõõdud 80 x 100 cm Ülal keskel: EV Pöördel raamil: "Kaitseingel" Einar Vene 2009 1980. aastatel tollasesse kunstipilti erandlikult kohamütoloogilise sürrealismiga ilmunud Einar Venest on tänaseks saanud elav klassik, kelle kogu looming seob omavahel Pirita kloostri ja teatud müstilis-maagilise taustsüsteemi. 2009. aastal maalitud teoses põimuvad ufo-nägemus, muretu lapsepõlv, mõistusele seletamatud lood ja Pirita kloostri monumentaalne kirik. Kuna Pirita on ka Vene lapsepõlvekant, tegeleb maal ühtlasi kunstniku kaugete mälestustega, visualiseerides alateadvusest esile kerkivaid mälupilte. Mõte, et last kaitseb alati kaitseingel, on käesoleva teose üks põhiajendeid.

Erich Pehap “Composition”, 1961

1 200
New direct method. Raamitud. Mõõdud: Plm 44 x 31 cm. Raamiga 70,5 x 57 cm All vasakul: 3/10 "Composition" new direct method All paremal: Erich Pehap 1961

Erich Pehap “Kitarrimängija”, 1948

1 200
Akvarell. Raamitud. Mõõdud: 35,5 x 30 cm. Raamiga 40 x 34,5 cm All paremal: Pehap 48 Samavõrd kui Erich Pehap (1912-1981) armastas kunsti, innustus ta ka muusikast. Kooli ajal jazzorkestris mänginud mees kandis helid hiljem edasi oma teostele ja nii leiame sageli tema teosteil stseene, milles tähelepanu on pööratud meloodiast tulenevale emotsioonile.