E-pood
Näitan 501–600 tulemust 835-st Sorted by price: low to high
Ilon Wikland “Imedemaa”
Ilon Wikland “Unedemaa”
Gori “Lend üle piiri”, 1920-30ndad
Richard Kivit “Kevadine oja”, 1917
Andro Kööp “Hästi öeldud”, 2020
Andro Kööp “Koju, üle põllu”, 2019
MÜÜDUD.
Õli linasel lõuendil. Raamitud.
Mõõdud: 26 x 50 cm. Andro Kööp (s 1967) tegeleb oma loomingus loodusliku ja tehisliku maastikukeskkonna omavaheliste suhete interpreteerimisega. Allee galeriis 5.-21. detsembrini 2024 avatud näitusel “Rõõm” eksponeeritud teos "Koju, üle põllu" esitleb rohelist mõtteviisi toetava kunstniku maailmanägemust kõige otsesemas mõttes. Näeme enda ees maalimisprotsessi tulemusena tekkinud, loomulikult välja kasvanud töid, milledest sünnib täiesti uudne kunst. Kunstnik kirjutab: “Maalides jääb väga tihti valmissegatud värvi üle, kas paras törts paletile või jääb pintsel ise paksult värvi täis. Pintsli puhastadki maalilapi sisse ära enne, kui lahustiga puhtaks pesed. Valitud värvitoonid meeldivad mulle väga ja kuidagi vale tundub paletile jäänud värvijääk ära visata, sest tuli ju välja nii õige ja ilus toon. Pühingi paletile ülejäänud värvi pintsliga vabale tühjale lõuendi jäägile. Ma juba tean, et lõpuks tuleb sealt midagi head. Sellega on nagu toidu tegemisega – kui sul on õiged komponendid ja a tunned valmistamise tehnoloogiaid ning sul on ideed, tunded ja vältimatult vajalik kompositsiooni tunnetus, siis sellest kõigest lihtsalt peab midagi vahvat välja tulema. Eriti kui teed seda respekti ja armastusega.”Elisabeth Kurre “Otepää”
BRON. Nigul Espe “Õhtukumas kodujärv”, 1954
Evi Tihemets “Rändpüük Saaremaal”, 1961
Ilmar Kimm “Kivine rand”
Tõnis Vint “Kirja toomine”, 1985
Toivo Kulles “Klaasitöökojas”, 1941.
Mauri Gross “Suur suguvõsa”, 2021
Richard Kaljo “Istuv akt”, 1939
Herman Talvik “Maastik“
Erich Pehap “Kitarrimängija”, 1948
Erich Pehap “Seltskond”, 1979
Erich Pehap “Composition”, 1961
Elsa Starcenko-Silm “Natüümort puuviljadega”, 1957
Maris Siimer “Jänes kapsaaias”, 2022
Anatoli Strahhov “Vana kalamees”, 2021
Eugen Dücker “Päikseline rannik”
Evald Okas “Tallinn Toompea”, 1956
Aleksander Pilar “Tallinna panoraam III”, 1987
Erich Pehap “Piduliku õhtu eel”, 1954
Ove Maidla “Kevade esimesed õied”, 2023
Vabakutseline fotograaf ja kunstnik Ove Maidla (s. 1959) valiti teiste Eesti graafikute poolt 2020. aasta parimaks tegijaks. Mitmekümnel näitusel osalenud Tartu graafiku looming on jõuline, kontrastne ja looduslähedane.
Teost "Kevade esimesed õied" eksponeeriti Tartu kunstnike kevadnäitusel.Ove Maidla ”Rägastumus”, 2022
Ove Maidla “Must ja valge”, 2019
Vabakutseline fotograaf ja kunstnik Ove Maidla (s. 1959) valiti teiste Eesti graafikute poolt 2020-nda aasta parimaks tegijaks. Mitmekümnel näitusel osalenud Tartu graafiku looming on jõuline, kontrastne ja looduslähedane.
Ilon Wikland “Haapsalu linn”
Ilon Wikland “Vaade Lotsbergetist”
Vello Vinn “Käed I”, 1977
Anatoli Strahhov “Tähesadu”, 2024
Marju Bormeister “Talu Muhu saarel”, 1991
BRON. Jan Tammik “Lilled”, 2024
Malle Leis “Lilled XCIII”, 1985
Alo Hoidre “Veneetsia biennaalil”, 1964-65
Magda Bormeister “Eemu talu”, 1966
Lembit Rull “Kasesalu”, 1953
Eduard Zentchik “Wonderful world”, 2015
Karl Burman junior “Alpikannid”, 1978
Avo Paistik “Daam kuulikesega”, 1992
BRON. kuni 22.04 Maris Siimer “Taiga. Eluringid”, 2022
Kai Kaljo “Loksa“, 2023
Viktor Karrus “Kulle talu”, 1980
Tõnis Vint “Kuukristall”, 1987
Marju Bormeister “Nii on, nii jääb”, 2013
Ilon Wikland “Saabumine Dalarösse”
Andro Kööp “Hero in a white mask”, 2024
MÜÜDUD.
Õli linasel lõuendil. Raamitud.
Mõõdud: 40 x 22 cm. Andro Kööp (s 1967) tegeleb oma loomingus loodusliku ja tehisliku maastikukeskkonna omavaheliste suhete interpreteerimisega. Allee galeriis 5.-21. detsembrini 2024 avatud näitusel “Rõõm” esitleb ta rohelist mõtteviisi toetava kunstnikuna olulist osa oma loomeprotsessist, mille alla kuulub ka teos “Hero in a white mask", mis on sündinud maalipaletina. Kunstnik kirjutab: “Maalides jääb väga tihti valmissegatud värvi üle, kas paras törts paletile või jääb pintsel ise paksult värvi täis. Pintsli puhastadki maalilapi sisse ära enne, kui lahustiga puhtaks pesed. Valitud värvitoonid meeldivad mulle väga ja kuidagi vale tundub paletile jäänud värvijääk ära visata, sest tuli ju välja nii õige ja ilus toon. Pühingi paletile ülejäänud värvi pintsliga vabale tühjale lõuendi jäägile. Ma juba tean, et lõpuks tuleb sealt midagi head. Sellega on nagu toidu tegemisega – kui sul on õiged komponendid ja a tunned valmistamise tehnoloogiaid ning sul on ideed, tunded ja vältimatult vajalik kompositsiooni tunnetus, siis sellest kõigest lihtsalt peab midagi vahvat välja tulema. Eriti kui teed seda respekti ja armastusega.”Leonhard Lapin “Naine-masin XXIII B”, 1975/96
Ants Murakin “Sügis metsas”, 1950ndad
Ludvig Oskar “Harjumaa maastik jõega”, 1920-30ndad
Joann Saarniit “Neli naist ja neli veskit”, 1961
Valdur Ohakas “Akt vaibal”, 1990
Gea Sibola Hansen “Rukkilill”, 2018
Endel Taniloo “Ema lapsega”, 1976
Joann Saarniit “Teekonna lõpp”, 1970
Arno Arrak “Storming”, 2004
Valdur Ohakas “Õhtune Eestimaa”, 1980
Erich Pehap “Sadamamelu”, 1952
Raul Meele mapp “Kallistus”, 1989
Voldemar Tank “Stockholmi linnavaade”, 1957
Tõnis Vint “Kevadhääl”, 1987
Eduard Wiiralt “Eide portree”, 1918
BRON. Eduard Wiiralt “Figuraalne kompositsioon Madonnaga”, 1920
Konstantin Süvalo “Riia rand”, 1957
Elmar Kell “Moosivaras”, 1953
Eduard Spoerer “Austrikasvandus Normandias”, 19. sajandi lõpp
Priidu Aavik “Õhtune maastik”, 1959
Priidu Aavik kivid rannal (Prangli), 1986
Tiit Markin “Vahutavad lained”, 1990
Boris Ninemäe “Savipottide müüja Tseilonilt (Sri Lanka)”, 1970-ndad
Erich Pehap “Daam valge kübaraga”, 1930ndad
Boris Ninemäe “Pillimees”
Valdur Ohakas “Koloreino (Kütiorg)”, 1976
Jüri Ristna “Pruut”
Evald Okas “Ingel küünlaga”, 1989
Kai Kaljo “Vihm läks üle Viljandi järve”, 2024
BRON. Nikolai Kormašov “Tuuline päev”, 1999
Maris Siimer “Saana. Salamaailm”, 2022
Marju Bormeister “Ilmatsalu”, 1984
Andro Kööp “Õhtul väljas”, 2023
Andro Kööp “Vaalade kohtumine”, 2014
MÜÜDUD.
Õli / lõuend papil. Raamitud.
Mõõdud: 47 x 45 cm. Andro Kööbi (s 1967) teos "Vaalade kohtumine" aastast 2013 väljendab tema armastust rohelise mõtteviisi vastu. Kunstnik kirjutab: “Maalides jääb väga tihti valmissegatud värvi üle, kas paras törts paletile või jääb pintsel ise paksult värvi täis. Pintsli puhastadki maalilapi sisse ära enne, kui lahustiga puhtaks pesed. Valitud värvitoonid meeldivad mulle väga ja kuidagi vale tundub paletile jäänud värvijääk ära visata, sest tuli ju välja nii õige ja ilus toon. Pühingi paletile ülejäänud värvi pintsliga vabale tühjale lõuendi jäägile. Ma juba tean, et lõpuks tuleb sealt midagi head. Sellega on nagu toidu tegemisega – kui sul on õiged komponendid ja a tunned valmistamise tehnoloogiaid ning sul on ideed, tunded ja vältimatult vajalik kompositsiooni tunnetus, siis sellest kõigest lihtsalt peab midagi vahvat välja tulema. Eriti kui teed seda respekti ja armastusega.”Teos oli eksponeeritud Andro Kööbi isikunäitusel “Rõõm” Allee galeriis 5.12-21.12.2024.