Näitan kõiki 4 tulemust

Ilmar Kruusamäe “Peegelpilt”, 2021

3 800
Akrüül lõuendil. 80 x 60,5 cm. Kursi koolkonna asutajaliige, tartlane Ilmar Kruusamäe on vabakutselise kunstnikuna tegutsenud juba 1980. aastast ning mänginud tähtsat rolli ülikoolilinna kunstimaastikul. Nii pälvis ta oma portreede sarja eest 2008. aastal Kristjan Raua preemia. Esmapilgul traditsioonilisena  mõjuv aktimaal võlub oma teostuselt, kus modell ilmub peeglisse justkui viirastusena. Vaid valge ja sinisega mängides on Kruusamäe neist kahest värvist välja võlunud kütkestavalt põneva teose.  

Olev Soans “Kopli”, 1962-1963

MÜÜDUD Pehmelakk, paber. Soovi korral aitame hea meelega kaasa ka raami valimisel. Mõõdud: pildiväli 16 x 26 cm, lm 37 x 54,5 cm. Olev Soans (1925-1995) oli eesti graafik ja pedagoog, kelle loomingus oli oluline koht selle kultuuriajaloolisel väärtusel. Käesoleva teose alläärde on lisaselgituseks kirjutatud: Вечер на строительной площадке (õhtu ehitusplatsil).

Jüri Palm “Naine ja mees”, 1960-ndad

MÜÜDUD Õli, tušš, raamitud. Mõõdud: 46,5 x 38 cm. Jüri Palm (1937 – 2002) lõpetas ERKI graafikuna ning paistis esialgu silma oma tugevate linoollõigete ja litodega, mõnevõrra hiljem alustas ta ka maalidega. Oma viiuldajast isa kõrval täpse noodi ning muusikalise kompositsiooni olulisust õppinuna kõlab ka Palmi enda teosteis teatav muusika, mis kord psühhodeelsem, kord lüürilisem. Erootilisel teemal  on tema loomingus kindel koht, ent ta ei käsitlenud seda reeglina triviaalselt ja nii võib see sümboleiks üldistatud kujundeis esmapilgul tihti märkamatukski jääda, nagu antud teoses “Naine ja mees”. Kuigi mehele on antud füüsiliselt kogukam ruumipind kanda, omastab Palm võrdse jõu mõlemale armastajale.

Olev Soans “Eesti koorilaulu arengulugu”, 1988

MÜÜDUD Olev Soans armastas ühendada kunsti ja teadust ning nii on ta käesoleval teosel kirja pannud Eesti koorilaulu arenguloo, millesse süvenemine annab põhjaliku ülevaate meie rahvuse jaoks nii olulise elemendi ajaloost.