E-pood
Näitan 601–700 tulemust 915-st Sorted by price: low to high
Erich Pehap “Suvi Tartus”, 1939
Alo Hoidre “Veneetsia biennaalil”, 1964-65
Magda Bormeister “Eemu talu”, 1966
Lembit Rull “Kasesalu”, 1953
August Albo “Baleriin”, 1960ndad
Benita Vomm “Armastus”, 1951
Artur Mihkelsoo “Motiiv Sinihabeme loost”, 1960-70ndad
Eduard Zentchik “Wonderful world”, 2015
Karl Burman junior “Alpikannid”, 1978
Avo Paistik “Daam kuulikesega”, 1992
Maris Siimer “Taiga. Eluringid”, 2022
Kai Kaljo “Loksa“, 2023
Viktor Karrus “Kulle talu”, 1980
Tõnis Vint “Kuukristall”, 1987
Marju Bormeister “Nii on, nii jääb”, 2013
Ilon Wikland “Saabumine Dalarösse”
Andro Kööp “Hero in a white mask”, 2024
MÜÜDUD.
Õli linasel lõuendil. Raamitud.
Mõõdud: 40 x 22 cm. Andro Kööp (s 1967) tegeleb oma loomingus loodusliku ja tehisliku maastikukeskkonna omavaheliste suhete interpreteerimisega. Allee galeriis 5.-21. detsembrini 2024 avatud näitusel “Rõõm” esitleb ta rohelist mõtteviisi toetava kunstnikuna olulist osa oma loomeprotsessist, mille alla kuulub ka teos “Hero in a white mask", mis on sündinud maalipaletina. Kunstnik kirjutab: “Maalides jääb väga tihti valmissegatud värvi üle, kas paras törts paletile või jääb pintsel ise paksult värvi täis. Pintsli puhastadki maalilapi sisse ära enne, kui lahustiga puhtaks pesed. Valitud värvitoonid meeldivad mulle väga ja kuidagi vale tundub paletile jäänud värvijääk ära visata, sest tuli ju välja nii õige ja ilus toon. Pühingi paletile ülejäänud värvi pintsliga vabale tühjale lõuendi jäägile. Ma juba tean, et lõpuks tuleb sealt midagi head. Sellega on nagu toidu tegemisega – kui sul on õiged komponendid ja a tunned valmistamise tehnoloogiaid ning sul on ideed, tunded ja vältimatult vajalik kompositsiooni tunnetus, siis sellest kõigest lihtsalt peab midagi vahvat välja tulema. Eriti kui teed seda respekti ja armastusega.”Leonhard Lapin “Naine-masin XXIII B”, 1975/96
Eduard Wiiralt “Imeelukad”, 1920
Linda Kits-Mägi “Matkajad”, 1960ndad-70ndad
Hugo Lepik “Suvine rannaidüll”
Ants Murakin “Sügis metsas”, 1950ndad
Ludvig Oskar “Harjumaa maastik jõega”, 1920-30ndad
Joann Saarniit “Neli naist ja neli veskit”, 1961
Valdur Ohakas “Akt vaibal”, 1990
Vive Tolli “Kotermann”, 1982
Gea Sibola Hansen “Rukkilill”, 2018
Endel Taniloo “Ema lapsega”, 1976
Joann Saarniit “Teekonna lõpp”, 1970
Arno Arrak “Storming”, 2004
Valdur Ohakas “Õhtune Eestimaa”, 1980
Erich Pehap “Sadamamelu”, 1952
Raul Meele mapp “Kallistus”, 1989
Voldemar Tank “Stockholmi linnavaade”, 1957
Tõnis Vint “Kevadhääl”, 1987
Eduard Wiiralt “Eide portree”, 1918
Eduard Wiiralt “Figuraalne kompositsioon Madonnaga”, 1920
Konstantin Süvalo “Riia rand”, 1957
Gottlieb Welte “Idülliline stseen”
Eduard Wiiralt “Majakavaht”, 1920
Aleksander Kulkoff “Rannatalu talvel”
Valve Janov “Kummardus päikesetõusule”, 1963
Elmar Kell “Moosivaras”, 1953
Eduard Spoerer “Austrikasvandus Normandias”, 19. sajandi lõpp
Priidu Aavik “Õhtune maastik”, 1959
Priidu Aavik kivid rannal (Prangli), 1986
Tiit Markin “Vahutavad lained”, 1990
Boris Ninemäe “Savipottide müüja Tseilonilt (Sri Lanka)”, 1970-ndad
Erich Pehap “Daam valge kübaraga”, 1930ndad
Boris Ninemäe “Pillimees”
Valdur Ohakas “Koloreino (Kütiorg)”, 1976
Jüri Ristna “Pruut”
Evald Okas “Ingel küünlaga”, 1989
Kai Kaljo “Vihm läks üle Viljandi järve”, 2024
Nikolai Kormašov “Tuuline päev”, 1999
Osvald Eslon “Kaljune rand”, 1951
Maris Siimer “Saana. Salamaailm”, 2022
Marju Bormeister “Ilmatsalu”, 1984
Andro Kööp “Õhtul väljas”, 2023
Andro Kööp “Vaalade kohtumine”, 2014
MÜÜDUD.
Õli / lõuend papil. Raamitud.
Mõõdud: 47 x 45 cm. Andro Kööbi (s 1967) teos "Vaalade kohtumine" aastast 2013 väljendab tema armastust rohelise mõtteviisi vastu. Kunstnik kirjutab: “Maalides jääb väga tihti valmissegatud värvi üle, kas paras törts paletile või jääb pintsel ise paksult värvi täis. Pintsli puhastadki maalilapi sisse ära enne, kui lahustiga puhtaks pesed. Valitud värvitoonid meeldivad mulle väga ja kuidagi vale tundub paletile jäänud värvijääk ära visata, sest tuli ju välja nii õige ja ilus toon. Pühingi paletile ülejäänud värvi pintsliga vabale tühjale lõuendi jäägile. Ma juba tean, et lõpuks tuleb sealt midagi head. Sellega on nagu toidu tegemisega – kui sul on õiged komponendid ja a tunned valmistamise tehnoloogiaid ning sul on ideed, tunded ja vältimatult vajalik kompositsiooni tunnetus, siis sellest kõigest lihtsalt peab midagi vahvat välja tulema. Eriti kui teed seda respekti ja armastusega.”Teos oli eksponeeritud Andro Kööbi isikunäitusel “Rõõm” Allee galeriis 5.12-21.12.2024.
Andro Kööp “Teekond”
Evald Okas “Setu naine”, 1966
Erich Pehap “Modell valgustitega”, 1966
Boris Ottenberg “Õhtupäike Norra merel”, 1932
Rene Kari “RK-XXXI variatsioon”, 2002
Boris Ottenberg “Varakevadine maastik”, 1941
Joann Saarniit “Kullast kallim kodumaa”
Johannes Uiga “Naisakt”, 1988
Johannes Uiga “Akt kirjul foonil”, 1991
Märt Bormeister “Eesti rehetuba”, 1979
Sergei Inkatov “Autumn hypnosis”, 2021
Joann Saarniit “Rannik kalavõrkudega”, 1960
Boris Ninemäe “Rikkalik saak”
Harri Pudersell “Jõe motiiv”, 1991
Õli masoniidil. Restaureeritud originaalraam.
Mõõdud: 50,5 x 69,5 cm, raamiga 59 x 78 cm.
All paremal: Pudersell 91. Pöörel: H. Pudersell. Jõe motiiv 1991 õli, lõuend
Valdavalt heledat koloriiti ja õhulist, täppivat kujutlusviisi armastanud Harri Pudersell (1922-2008) lõpetas Tartu Riikliku Kunstiinstituudi Johannes Võerahansu õpilasena. Tema loomingus domineerisid maastik ja lillemaal, mis sobisid hästi tema impressionistlike taotluste pinnaseks. Käesolev jõevaade esindab suvist hetke Eesti taasiseseisvumise aastast - õhus on tunda elevat lootust. Helesinine taevas peegeldub jõele, mille soojast tuulest tingitud pinnaväreluse on Pudersell meisterlikult lõuendil edasi andnud.